DESAFIOS DA MEDIAÇÃO E APOIO EDUCACIONAL ESPECIALIZADO - AEE NO AMBIENTE ESCOLAR: UMA ANÁLISE DO COTIDIANO
Abstract
This article seeks to provide opportunities for debates, reflections and deeper insights into the challenges faced by mediator/support teachers in everyday school life, aiming to break the fragmentation of the teaching model, in which individualized work is present in school spaces. The research seeks to understand the partnership between teachers, pointing out the contributions of collaborative work. In addition to presenting the need to promote continued training with an inclusive look at the school community, which understands that the role of the mediator/support teacher is not that of a caregiver, but a professional who works towards inclusion.
Published
2024-12-13
Section
ARTIGOS
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e) comprometem-se em informar sobre a originalidade do trabalho, garantindo à editora-chefe que a contribuição é original e inédita e que não está em processo de avaliação em outra(s) revista(s), quer seja no formato impresso ou no eletrônico;
f) autorizam à Revista Diálogos Interdisciplinares efetuar, nos originais, alterações de ordem normativa, ortográfica e gramatical com vistas a manter o padrão normativo da língua e apresentarem o padrão de publicação científica, respeitando, contudo, o estilo dos autores e que os originais não serão devolvidos aos autores;
g) declaram que o artigo não possui conflitos de interesse.
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